Siis tämä mun blogin pitäminen. Siihen on varmaan montakin syytä, mutta päälimmäisenä ehkä kamala väsymys ja uupumus johtuen opiskelujutuista. En ole paljon muuta jaksanu viime viikkoina tehä kuin vähän urheilla ja vaan olla. Siis opiskeluiden lisäks. Sitä aina unohtaa kuinka rankka tää loppukevät on, kauhee vääntö opiskeluissa ja sit rahat ihan lopussa ja seuraavan kerran sitä saa joskus kesällä. Kuitenkin aina joka vuos ootan kamalasti kevättä, tykkään siitä vuodenaikana kamalasti ja silloin aina kesä ja loma on jo ihan lähellä.

Ja toinen syy miks en ole kirjottanu on se varmaan, että kaiken väsymyksen keskellä olen iloinen ja onnellinen. Ja sen takana on mies. En tykkää siitä ajatuksesta, että joku mies voi vaikuttaa oloon niin paljon, mutta myönnettävä se on, että nyt on ainakin niin. Oon yllättänyt itseni useampaan otteeseen vain tuijottamassa eteenpäin sellanne tyhmä hymy naamalla. :D Suuri ongelma liittyen tähän mieheen on se, että olen tavannut hänet netissä. Ja mulla on omassa pienessä päässäni sellainen tyhmä ongelma ton suhteen ja en ole kehdannut kertoa tota kuin kahdelle kaverille. Ja ne molemmat on ollu tosi ilosia mun puolesta ja sanoneet, että unohda toi naurettava ongelma siitä netistä, mutta.... Ehkä se on sitä kun ystäväpiirissäni kukaan ei ole netistä ketään etsinyt tai saati tavannut ja en halua olla se eka ja ainoa. Mutta niin mukavalta ja ihanalta tuo mies vaikuttaa, että en voi antaa tollasen hölmön jutun vaikuttaa. Sehän vasta hölmö ois! Mutta juttu on vasta niin tutustumisvaiheessa, että parempi olla miettimättä asioita mihinkään suuntaan liikaa. Pitää vaan nauttia, kun hyvältä tuntuu.

Nyt pitäisi lähteä kaverille grillailemaan ja istumaan iltaa, mutta olen tasskin niin väsynyt, että tekisi mieli vaan käpertyä peiton alle ja katsoa joku hyvä leffa. Enköhän kuitenkin piristy, jos vaan nyt otan itseäni niskasta kiinni ja lähde. Joo niin teen, moikka. :)