Yli kuukaus viime päivityksestä... Jakssakohan kukaan enää ees käydä kurkkimassa tätä mun blogia?! Mitään kummallista ei kyllä ole mun elämässä tapahtunu, tasasta elämää vaan. Töissä on ollu edelleen kivaa ja niitä oonki tehny nyt aika paljon. Ja kyl sitä jaksaa ku ei oo enää ku alle kuukaus töitä. Pitäs kyl varmaan ettii jotain osa-aikasta...

Miesrintamalla on hiljaista hiljaisempaa, jos muutamaa tapaamista entisen sähellyksen kanssa ei lasketa. Mä oon tässä ruvennu miettimään, että mimssä mä niitä miehiä voin ees tavata, ku baareissa ei pahemmin jaksa juosta, töissä ei ole ketään kiinnostavaa ja vapaa-ajalla nään vanhoja kavereita... Ja mä en usko siihen, että niitä missään kaupankassalla tapaa ja tuskin se mun unelmien prinssi tulee mua kotiovelta hakemaan.... Yhden kiinnostavan olosen tapasin kaverin synttäribileissä ja sellasta flirttiä oli ilmassa, mutta pitemmälle ei menny. Se tyyppi on kaverin veljen kaveri joten aika helposti siihen sais varmaan otettua yhteyttä, mutta jotenki en vaan saa aikaseks otettua asiaa puheeks. Se on kuitenki kaverin veljen kaveri.. (Joka ei kyl pitäs olla mikään ongelma, eihän se oo ees kaveri veli...) Joku tekee taas asiasta isomman ongelman mitä se on...

Mä oon taas niin ilonen ku aurinko paistaa ja on nätti ilma. Istun täällä parvekkeella ja juon kylmää jääteetä ja nautin rauhasta ja kesästä. Illalla mennään grillaamaan kaverin luo, mut mä en oikeen voi lähtee jatkaa iltaa ku on sit taas huomen töitä... Jotenki sitä ei ees tee näin kesällä kauheesti mieli baareihin.. Ainakaan mun. Nyt jatkan vaan olemista, se on parasta. :)