Nyt on vihdoin alkanu se kauan odotettu loma. :) Tai no jos tätä lomaks voi sanoa kun täytyy töissä raataa, mutta lomaa opiskelusta. Kiitos kommenteista Larissa ja Wallpaper.

Kesätyö missä olen nyt muutaman päivän ollu vaikuttaa tosi kivalta ja lepposalta kesähommalta. Pääsee näkemään palljo erilaisia ihmiiä ja työkaverit vaikuttaa kivoilta. Eli oikeen tyytyväinen olen ainakin vielä että otin juuri kyseisen paikan vastaan.

Nyt on muutamana päivänä nähny tätä Miestä ja on kyllä niin kivaa ollut. Nyt vaan alkaa iskemään paniikki, mimtä jos tästä ei tuukaan mitään... Oon koko ajan huomaavinani toisen osapuolen viilenemistä... Paras kaverini kyllä sano et se on vaan mun oman pään juttuja, mutta silti...Esimerkiksi oon saanut vähemmän viestejä ja siihen voisi olla hyvin looginen selitys se, että ollaan nähty nyt, mutta silti ahdistaa.Ois kiva ottaa välillä lomaa omista ajatuksista, ku pelkään et teen jotain tyhmää ahdistuksissani. Tai siis tyhmällä tarkotan esim. että sanoisin Miehelle, että ei nähdä enää tai vastaavaa. Yksin on niin helppo olla, mutta en halua olla yksin. Taidan lähteä ottamaan aurinkoa, jos vaikka se imis musta nää ajatukset pois.